Sunday 30 December 2012

820 hari

820 hari
bukan lah singkat
jika dahulu digelar sahabat
kemudian kekasih
sekarang kita dalam keadaan friendzone

820 hari
kau sabar tunggu aku
padahal kau boleh cari yang lebih baik dari aku
padahal ada yang lebih cantik dari aku
padahal ada yang lebih sopan dari aku

820 hari
kau masih kira hari
walau kau tahu kita bukan seperti dahulu
bukan sebab curang aku tinggalkan kau
aku cuma kejar cinta ilahi

820 hari
aku belajar kasih sayang
terima kasih
pembekal aku sampai sekarang
kenangan lalu aku pegang

820 hari
aku harap ada lagi hari untuk ku taip
aku harap ada lagi untuk dibilang
aku harap biar kau dihadapan aku
bukan sebagai lelaki ajnabi
tetapi lelaki yang membimbing aku ke siratulmustaqim
kalau boleh biarr ke jannah
bukan ke jahaanam


820 hari
aku harap ada satu hari
yang buat aku menangis kerana gembira
dan aku harap
ada satu hari yang membuat syaitan menangis

selamat 820 hari lelaki kesayangan

No comments:

Post a Comment